نوشته شده توسط : Rahim

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد. شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از وبسایت پي سي ايكس به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 intel برنامه نويسي حرفه اي با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ايجاد برنامه , نرم افزار برنامه نويسي ,
:: بازدید از این مطلب : 2269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

SmartSVN Enterprise یک نرم افزار Version Control می باشد. این نرم افزار این امکان را فراهم میکند که شما یا سایر برنامه نویسان دخیل در یک پروژه به سورس کدهای پروژه دسترسی داشته باشید، و تغییرات مورد نظرتان را بر روی کدها اعمال کنید. این نرم افزار تغییرات اعمال شده را برای هر یک از فایل ها ثبت میکند، به این ترتیب میشود هر زمان که لازم بود، تغییراتی را برگرداند، یا برنامه نویسی که یک تغییر بخصوص را در یک فایل اعمال کرده بود، مشخص کرد، یا در صورتی که چند برنامه نویس بر روی یک فایل مشترک کار می کنند، از تداخل در کار آنها جلوگیری کرد.

 

SmartSVN Enterprise مدیریت پروژه های برنامه نویسی چندنفره با SmartSVN Enterprise 6.6.4

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: SmartSVN Enterprise , دانلود , دانلود SmartSVN Enterprise , دانلود برنامه SmartSVN Enterprise , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار SmartSVN Enterprise , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مدیریت پروژه های برنامه نویسی چندنفره با SmartSVN Enterprise 6 , 6 , 4 , نرم افزار SmartSVN Enterprise ,
:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

My Autoplay نرم افزاری است که این امکان را برای شما ایجاد می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن Autorun هایی بسیار زیبا برای سی دی و … خود بسیازید. ساخت Autorun  به وسیله این نرم افزار نیاز به هیچگونه دانش قبلی در این زمینه ندارد و شما با کمک انواع فرم ها ، تصاویر ، منوها ، متن های متحرک و … که در این نرم افزار از قبل وجود دارد ، می توانید زیبا ترین Autorun ها را طراحی کنید.

 

My Autoplay Professional 9.55 Build 14022011D ایجاد اتوران های حرفه ای با My Autoplay Professional 9.55 Build 14022011D

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود My Autoplay Professional 9 , 55 Build 14022011D , دانلود اتوران سازی , دانلود با لینک مستقیم My Autoplay Professional 9 , 55 Build 14022011D دانلود نرم افزار ساخت اتوران , دانلود رایگان My Autoplay Professional 9 , 55 Build 14022011D , دانلود نرم افزار My Autoplay Professional 9 , 55 Build 14022011D , نرم افزار طراحی اتوران ,
:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Lingobit Localizer Enterprise

Localizer Enterprise نام نرم افزاری است که توسط کمپانی Linkgobit طراحی گشته و کاربرد آن محلی سازی اپلیکیشن های ساخته شده تحت زبان های برنامه نویسی MFC ، .net ، Delphi و جاوا می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ریسورس برنامه هایتان را ترجمه نمایید . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی پیش نمایش برنامه نوشته شده ی خود را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی در آن انجام دهید . هنگامی که ترجمه تکمیل شد این نرم افزار یک نسخه محلی از برنامه شما ساخته و برایتان ذخیره می کند بی آنکه هیچ گونه نیازی به تغییر کد ها داشته باشید .

طراحی و محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که هم افرادی که به صورت فردی برنامه نویسی می کنند تونایی استفاده از آن را خواهند داشت و هم آنهایی که گروهی و در قالب شرکت ها به این کار مشغول هستند . یکی از نکات جالب توجه در Localizer Enterprise قابلیت ذخیره به عنوان فایل پروژه می باشد و این بدین معنی است که شما خواهید توانست در هر مقطع زمانی قبل یا بعد از اتمام کار امکان ادامه ویرایش ها را از آنجایی که ذخیره کرده اید ، داشته باشید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: استخراج سورس برنامه , برنامه نویسی , دانلود , دانلود Lingobit Localizer Enterprise 7 , 0 , 6750 , دانلود برنامه , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار , محلی سازی برنامه , محلی سازی نرم افزار , نرم افزار برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد